Regulamin
1. Informacje ogólne
-
Serwis internetowy przeznaczony jest wyłącznie dla klientów, którzy przejdą poprawnie weryfikację danych oraz poprawnie zostaną przyłączeni do odpowiednich regionów sprzedaży.
-
Podmiotem prowadzącym system zamówień internetowych dostępnym pod adresem www.polstar.com.pl jest Polstar Holding Wołoszczuk sp.k. dawniej zwana Polstar Holding Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Koszalinie 75-209 ul. BoWiD 6A, KRS 0000317109, NIP: 6692251921, REGON 331017926, zwany dalej Polstar.
-
Osoba składająca zamówienie zwana jest w dalszej części regulaminu „Klientem”.
-
„Towar” to wszelki asortyment, który Klient może zamówić za pośrednictwem systemu zamówień internetowych, e-mailem, fax-em, zamawiając telefonicznie lub dokonując osobiście zakupu w siedzibie Polstar .
-
Dokonując zamówienia Klient oświadcza, iż akceptuje treść regulaminu, który dotyczy każdej z form składania zamówienia, warunków płatności ( w tym otrzymywania powiadomień email o wystawionych dokumentach i zaległościach płatniczych), cennika przesyłek kurierskich, realizacji dostaw, zwrotów towarów, rękojmi i reklamacji oraz zasad konserwacji.
2. Składanie zamówień
Formy składania zamówień:
-
Zamówienia składane poprzez system zamówień internetowy znajdujący się pod adresem: www.polstar.com.pl.
-
Warunkiem przyjęcia do realizacji złożonego zamówienia internetowego jest rejestracja w serwisie www.polstar.com.pl, przejście prawidłowo weryfikacji użytkownika, prawidłowo wypełniony formularz zamówienia. Poprawnie wypełniony formularz zamówienia powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, adres (dane do faktury), telefon i/lub mail, sposób płatności i w adres dostawy, jeżeli jest inny niż adres podany na fakturze. Podanie numeru telefonu i adresu mail umożliwi Działowi Obsługi Klienta szybki kontakt z Klientem, jeśli wystąpi potrzeba dodatkowych ustaleń lub zmiana innych szczegółów zamówienia.
-
Zamówienia składane telefonicznie w DZIALE OBSŁUGI KLIENTA od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerami telefonu dostępnymi na: https://polstar.com.pl/p/kontakt
-
Zamówienia składane drogą mailową na adresy dostępne na: www.polstar.com.pl/kontakt
-
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
-
W przypadku wystąpienia chwilowego braku jakiegokolwiek produktu lub wystąpienia innego problemu uniemożliwiającego realizację zamówienia, DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji złożonego zamówienia. Jeżeli skontaktowanie z Klientem jest niemożliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, takie zamówienie traci moc.
-
Zamówienie, które zostało zrealizowane (towar został wysłany) nie może być anulowane.
-
Na towary realizowane z datą późniejszą niż bieżąca (realizacja zamówienia oczekującego) będą obowiązywać ceny takie jak w dniu realizacji zamówienia.
-
Klient nie może odwołać zamówienia, które zostało zrealizowane (tzn. towar został wysłany do klienta lub towar został wysłany od producenta do firmy Polstar w celu realizacji indywidualnego zamówienia Klienta).
-
Klient ma możliwość uzyskania korzystnego rabatu w zależności od aktywności zakupów i wysokości obrotów. Szczegółowych informacji udziela DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA.
3. Warunki dostawy i zapłaty za towar
-
Zamówiony towar dostarczany jest do Klienta za pośrednictwem firmy spedycyjnej (kurierskiej) GLS, Raben, PKS.
-
Firmy kurierskie GLS, Raben, PKS działają w oparciu o własne regulaminy. Celem zapoznania się z regulaminami spedytorów prosimy o bezpośredni kontakt z tymi firmami.
4. Odbierając towar pamiętaj
-
Towar dostarczany firmą kurierską jest plombowany taśmą firmową z nadrukiem. W chwili odbioru przesyłki od kuriera i w jego obecności Klient powinien sprawdzić towar pod kątem sposobu zapakowania (uszkodzenia opakowania przesyłki) i przeliczyć zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku w towarze należy z kurierem w momencie odbioru towaru sporządzić Protokół Niezgodności Dostawy i niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu firmę Polstar.
-
W przypadku niesporządzenia takiego protokołu lub spisania go później niż w momencie odbioru towaru, reklamacje nie będą uwzględniane.
-
Za braki towarów, które zostaną stwierdzone bez obecności kuriera firma Polstar nie ponosi odpowiedzialności.
UWAGA
-
Niekompletność dostawy realizowanej przez firmę kurierską, nie wskazującą na naruszenie (bez protokołu niezgodności dostawy spisanego z kurierem) tzn. nienaruszone plomby, klient jest zobowiązany zgłosić EWENTUALNE braki faksem lub mailem najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu dostawy.
-
W przypadku większej zwłoki w czasie reklamacje nie będą uwzględniane.
-
W przypadku dostawy środkiem transportu firmy Polstar odbiorca kwitując odbiór towaru zrzeka się roszczeń w zakresie niezgodności ilościowych i rodzajowych.
-
Odbierając towar z magazynu firmy Polstar odbiorca, czy też przedstawiciel firmy spedycyjnej odbierającej towar w imieniu Klienta, zobowiązany jest do sprawdzenia towaru pod względem ilościowym i jakościowym. Za rozbieżności powstałe po odbiorze towaru przez Klienta lub przedstawiciela firmy spedycyjnej działającego w imieniu Klienta, firma Polstar nie ponosi odpowiedzialności.
5. Zwrot towaru
-
W wyjątkowych sytuacjach firma Polstar może wyrazić zgodę na zwrot zakupionego towaru do 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.
-
Odsyłany towar nie może nosić żadnych śladów eksploatacji (stan wysyłkowy), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (również oryginalne opakowanie, które też nie może być uszkodzone). Koszt odsyłanej przesyłki pokrywa nabywca.
-
Polstar nie przyjmuje zwrotów bez uprzedniego ustalenia i uzgodnienia z Działem Obsługi Klienta.
-
Po weryfikacji stanu odesłanego towaru i uwzględnieniu zwrotu, zostanie wystawiona faktura korygująca. Zwrot pieniędzy następuje po otrzymaniu przez Polstar podpisanej faktury korygującej na wskazane przez Klienta konto. Koszt dostarczenia przesyłki do Klienta nie jest zwracany.
-
Towar, który nosi jakiekolwiek znamiona użytkowania i modyfikacji nie podlega zwrotowi.
-
Jakiekolwiek modyfikacje oraz wykonanie zdobienia, nadruku na naszych towarach jest traktowane jako używanie produktu. Klient ma obowiązek sprawdzić towar przed wykonaniem znakowania czy towar jest zgodny z zamówieniem i oczekiwaniem jakościowym.
6. Reklamacje
Reklamacje są rozpatrywane na podstawie rękojmi, na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
-
Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać:
a) W przypadku reklamacji elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@polstar.com.pl z załączonymi zdjęciami reklamowanego produktu precyzyjnie pokazującymi wadę oraz szczegółowo wypełnionym protokołem reklamacyjnym wg. określonego wzorca.
Wzorzec protokołu reklamacyjnego do pobrania po zalogowaniu na stronie www.polstar.com.pl w panelu klienta w zakładce „reklamacje”.
Pełne i poprawne wypełnienie protokołu reklamacyjnego usprawni i skróci okres jej procedowania.
b) W przypadku reklamacji korespondencyjnej (wysyłkowej) na adres: ul. Gnieźnieńska 180, 75-736 Koszalin. W przesyłce obowiązkowo musi zostać umieszczony szczegółowo wypełniony protokół reklamacyjny wg. określonego wzorca. Wzorzec protokołu reklamacyjnego do pobrania po zalogowaniu na stronie www.polstar.com.pl w panelu klienta w zakładce „reklamacje”.
Pełne i poprawne wypełnienie protokołu reklamacyjnego usprawni i skróci okres jej procedowania.
2. Weryfikacja zgłoszenia.
Po sprawdzeniu zgodności informacji ze zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzających zakup zareklamowanego towaru z dokumentem sprzedaży Dział Reklamacji nadaje numer reklamacji i przystępuje do jej procedowania.
W przypadku braku zgodności lub brakach w dokumentacji uniemożliwiających przeprowadzenie procesu reklamacyjnego Dział Reklamacji:
a) przy zgłoszeniu elektronicznym wyśle wiadomość e-mail o brakach w dokumentacji z prośbą o uzupełnienie informacji. Brak dodatkowych informacji może skutkować zakończeniem procesu reklamacyjnego z odpowiedzią negatywną.
a) przy zgłoszeniu korespondencyjnym (wysyłkowym) odeśle reklamowane produkty z umieszczoną w przesyłce w formie drukowanej wiadomością o brakach w dokumentacji z prośbą o uzupełnienie informacji. Brak dodatkowych informacji może skutkować zakończeniem procesu reklamacyjnego z odpowiedzią negatywną.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty wpłynięcia protokołu reklamacyjnego wraz z dokumentacją fotograficzną na skrzynkę pocztową reklamacje@polstar.com.pl w przypadku reklamacji elektronicznej oraz w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przesyłki do magazynu Polstar ul. Gnieźnieńska 180, 75-736 Koszalin w przypadku reklamacji korespondencyjnej (wysyłkowej).
4. Dostarczenie czytelnych zdjęć reklamowanego towaru, dokumentujących wadę, pozwoli przyspieszyć proces reklamacji. W przypadku braku możliwości skutecznej oceny wady produktu z przesłanych zdjęć Dział Reklamacji zażąda przesłania reklamowanych produktów w formie korespondencyjnej (wysyłkowej).
5. W przypadku reklamacji korespondencyjnej (wysyłkowej) reklamowany towar powinien być zapakowany we właściwy sposób chroniący przed uszkodzeniem podczas transportu. Reklamowany towar powinien być w stanie czystości umożliwiającym weryfikację towaru ze zgłoszeniem (czysty, suchy,wywietrzony).
6. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej reklamacja zostanie uznana i o ile to możliwe zostanie spełnione żądanie w niej zawarte. Jeżeli wymiana towaru nie jest możliwa zostanie wystawiona faktura korygująca.
7. W przypadku decyzji o nieuznaniu reklamacji:
a) Reklamacja elektroniczna - reklamujący zostanie poinformowany o decyzji negatywnej wraz z jej uzasadnieniem w wiadomości zwrotnej na adres e-mailowy z którego wysłał reklamację.
b) Reklamacja korespondencyjna (wysyłkowa) - reklamujący zostanie poinformowany o decyzji negatywnej wraz z jej uzasadnieniem w wiadomości zwrotnej na adres e-mailowy wskazanym w protokole reklamacyjnym. W przypadku braku adresu e-mail lub na wyraźne wskazanie reklamującego, reklamowany towar zostaje odesłany zwrotnie na jego koszt z umieszczonym w przesyłce uzasadnieniem decyzji negatywnej.
Zdjęcia produktów umieszczone na Naszej stronie mogą nieznacznie odbiegać wyglądem i kolorem od rzeczywistości. Różnice najczęściej wynikają z innych ustawień wyświetlacza. Odcień koloru i różnice nasycenia nie stanowią podstawy do reklamacji.
7. Informacje końcowe
-
Firma Polstar zastrzega sobie prawo do zmian w treści Regulaminu w dowolnym momencie. Zmiana regulaminu następuje z chwilą pojawienia się jego nowej treści na stronie internetowej www.polstar.com.pl.
-
Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest związany jego postanowieniami.
-
Wszelkie informacje zawarte na stronie internetowej www.polstar.com.pl w tym cennik nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
-
Polstar zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
-
Opisy i zdjęcia dostępne na stronie są własnością Polstar Holding Wołoszczuk sp.k. dawniej Polstar Holding Sp. z o.o. sp.k. Nie mogą być kopiowane i powielane bez zgody właściciela.
-
Niniejszy regulamin dotyczy zarówno Klientów z terytorium Polski jak i również spoza jej obszaru.